23 Ocak 2010

Güzel haberlerimiz var...

Perşembe akşamı Atıl beye gittik, önce rutin detaylı ultrason incelemesini yaptı. Sonuçlar süper, hiçbir kromozom anomalisi marker'ı pozitif bulunmadı. Bu demektir ki dedi eğer dörtlü test sonuçları da negatif çıksa idi yaşıma rağmen amniyosentez önermeyecekmiş. Ama dörtlü test sonuçları pozitif olduğu için amniyosentez yapmalıyız dedi.. Kendi doktorumuza olduğu kadar ona da güvendiğimiz için hemen kabul ettik ve operasyon yapıldı.
Yaklaşık 40 cm boyundaki iğneyi hemşirenin elinde görünce korkmadım desem yalan olur ama itiraf etmeliyimki hayatımda eli Atıl bey kadar hafif bir doktora hiç rastlamadım. İğnenin girdiğin zerre kadar hissetmedim. Sonrasında ise ilerlediğini hissettim ama acı duyarak değil. Hemşirenin de yardımıyla çabucak bebeğime değmeden 3 şırınga sıvı aldılar. 2-3 dakikada oldu bitti hemencecik..
Şimdi sonuçları laboratuvara verdik. 2 hafta sonra çıkacaklar. İçimdeki ses artık daha umutlu, bebeğim sapasağlam doğacak biliyorum ve inanıyorum buna tüm kalbimle..
Bu konuyla ilgili olarak yazdığım önceki 2 yazıma yorum bırakan, dua eden herkese teşekkür etmeliyim yeniden.. Gerçekten yanımdaymış da bana sıkı sıkı sarılmışsınız gibi hissettirdiniz, güç verdiniz.. İyi ki varsınız..

14 yorum:

elif ada dedi ki...

Çok mutlu oldum. Biliyorum iki hafta sonra çok daha mutlu haberler alacaksın. Kucak dolusu sevgiler...

Esra dedi ki...

Eminim hersey harika olacak. Saglikla kucagina alacaksin insallah. :-) sevgiler

nalan dedi ki...

dualarım seninle, umarım hep iyi haberlerini alıyor olacağız :)

Eko Anne dedi ki...

Duyduklarıma çok sevindim.. Ben de amniyosentez sonuçlarının iyi çıkacağına eminim.. İçini güzel tut.

a.c dedi ki...

Daha da güzel haberler bekliyoruz. Çok sevindim,acısız geçmesine ve daha da güzeli, moralinin yükselmesine...

ELÇİN'İN YERİ dedi ki...

telefonda sesinin daha umutlu gelmesine çok sevidim canım :)

Özden dedi ki...

Filiz senin bu kadar güçlü olman harika..KEza bebişin de emin ol bunları hissediyorum. Senin için inan bana dua ediyorum ve eminim ki güzel haberler alacağız...
Sevgiler
Özden&Can

Girno dedi ki...

çok güzel :)
herşey daha da güzel olacak :)
kitle buarada takipte yalnız, şiiişşşttt bizi unutma :)

Hülya Cinsçiçekçi dedi ki...

çok güzel haberler bunlar

Adsız dedi ki...

Geçmiş olsun. Haberler güzel. Sonuçların iyi çıkacağınada eminim. Kalbini ferah tut. Sevgiler..

ebrulitatlar

.....NURAN EVREN YILMAZ.... dedi ki...

Geçmiş olsun Filizcim. Sonuçlar çok iyi çıkacak, bebişine sağlıkla kavuşacaksın inşallah. Sevgiler.

ZEYNEP dedi ki...

Geçmiş olsun Filiz. Daha da güzel haberler vereceksin bize sonuçlarını alınca, içini ferah tut, sağlıkla kucağına alacaksın insallah :)Sevgiler

Unknown dedi ki...

Geçmiş olsun, blogunuzu yeni keşfettim, ben de Atıl Bey'e gittim detaylı ultrason için, gerçekten insana güven veren bir doktor zaten konusunda dünyaca bilinen bir kişi. Umarım amniyosentez sonucunuzda iyi çıkar ve sağlıkla bebeğinizi kucağınıza alırsınız.

Ömer Tuna dedi ki...

İlk hamile kaldığımda 13 haftada bebeğimde anomali tespit edildi. Amniyo sentez aşaması,öncesi, ayrıntılı ultrasona girmek hepsi çok yıpratıcıydı ve sizinki gibi mutlu bir haber gelmedi bize bebeğimi aldırmak zorunda kaldım. ve Tunamda yine amniyosentez yapıdı. aynı sitresi tekrar yaşamak korkunçtu. size çok geçmiş olsun. öncelikle sağlıkla doğsun. sevgiler