19 Mart 2010

Cicekgonder.com rezaleti...

Bunu kesin yazmam lazım, kimselerin başına gelmesin bizim yaşadıklarımız..
.
26 Şubatta eşimin kardeşi 6 yıldır uzmanlığını okumakta olduğu Estetik Cerrahi bölümünden mezun oldu ve sınavını başarı ile verdi. Biz de bir jest yapalım, eve çiçek gönderelim dedik. Eşim internnetten bu siteden siparişi verip çiçek bedelini peşin olarak havale etti. Ancak aynı gün içinde teslimat istememize rağmen ne o gün ne de sonraki 2 gün boyunca çiçek teslimatı yapılmadığı gibi bize de bilgi verilmedi. Sonuçta çiçek bedeli 60 TL. Ne beni zengin eder, ne onları. Ama insana dokunan aptal yerine konmak ve kandırılmak oluyor..
.
Daha sonra 1-16 Mart tarihleri arasında hergün arayıp ödediğimiz ücretin iadesini istedim ve defalarca "gönderdik, gönderiyoruz, ay pardon sizin banka hesabınızı almışmıydık (aslında 6 kez verdim banka bilgilerimizi), görevli arkadaş yerinde yok ileteceğim, biz yatırdık sizin banka heeabınızda sorun vardır" şeklindeki yalan yanlış bilgilendirmelerle günlerce atlatıldım. O telefon defalarca yüzüme kapatıldı. Yetkili birisiyle görüşmek bir yana ismini bile öğrenemedim..
.
Sonra internetteki şikayet sitelerine bir baktım ki bu firma bunu hep yapıyormuş meğer.. Yüzlerce insanı bu şekilde dolandırıp ücretlerini iade etmedikleri gibi şikayetleri cevaplama gereği bile duymamışlar.. Bir de tüketicinin şikayetlerini bildirebileceği resmi bir merci araştırdım şikayet etmek için. Ama malesef bulamadım. İnternet siteleri olan bir kaç kurum vardı girilen şikayetler yıllar öncesine aitti..
.
Tabi ben bunları da okuyunca bir hırs yapmışım ki 16 Mart sabahı bir arkadaşıma arattım, ben müşterinizin avukatıyım ve tüketici davalarında da uzmanım diye.. Kısa bir telefon görüşmesinin (aslında ültimatom gibiydi) 1 saat sonra bir de baktım ki ne göreyim para hesabıma yatırılmış..
.
Hani derler ya dinsizin hakkından imansız gelirmiş, bizimki o hesap oldu. Şimdi tabi yaptığımın doğru olduğunu savunmuyorum ama işe yaradığı bir gerçek.. Aman siz siz olun bu siteden alışveriş yapmayın.. Denedim, yanıldım, ağzım yandı, uyarıyorum..

34 yorum:

ZEYNEP dedi ki...

Çok geçmiş olsun, çok tatsız bir durum olmuş:( Dediginiz gibi 60 tl kimseyi zengin etmez ama yapılan çok ayıp ve tabii ki hukuksuz bir durum.Böyle durumlarda tüketiciyi koruma derneğini mutlaka arayın gerçekten sorunu kısa sürece çözebiliyorlar. Bir dahakine de ciceksepeti.com'u öneririm :) Sevgiler..

elif ada dedi ki...

Benzeri bir durum benim de basıma geldi Filiz. Ve ben de en son senin ki gibi avukat taklidi yapınca alabildim paramı. Neden böyle bu insanlar illa tehdit mi etmek lazım, illa onlar gibi cirkinlesmek mi lazım. neden sorumlu davranmıyorlar

Kaymaçina dedi ki...

ay yine ucuz atlatmışsınız... geçmiş olsun.

ElfAna dedi ki...

Ayni firmadan arkadasima cicek gelecekti. Eline ulasmamis. Gonderen, firmayi arayip soruyor "Ne oldu da ulasmamis benim cicekler?" diye. Cevap: "Biz cok yogunuz bugun, bi arkadasiniz varsa gelip aldirtin, yoksa yarina kalir!"

R. Berin Tuncel dedi ki...

filizciğim geçmiş olsun.en doğrusunu yapmışsın.Hukuki bir destek gerekirse eşim yardımcı olur.Sevgilerimle

Tuğrul Güçlü dedi ki...

Merhaba
Keşke cicekgonder den sipariş vermeden önce okusaydım yazınızı.
bende anyı hataya düştüm 1 ay gecti. resmen dolandırıcı bunlar.
100 kişiden 10 tanesi itirazını devam ettirip parasını geri alıyor geriye kalanların üzerine yatıyorlar.

bende avukatıma aratarak paramı aldım.

teşekkürler

Adsız dedi ki...

slm malesef bende bu sitelerden canı yananlardanım en iyisi bildigimiz ciceksepeti bile aynı şeyi bana yaptı cicegim gitmedigi gibi paramıda iade etmdiler malesef göre göre dolandırıldım..hepsini kınıyorum

pakize hanım dedi ki...

Çok sahtekar ve düzenbazca işleri oluyor şirketlerin, büyük patronların, mağazaların. İnsanların hakkıyla kazandıkları paraları bin bir türlü oyunla cebe indiriyorlar, fazlasıyla elde ettikleri karlarla yeni soyguncu şirketler yaratıyorlar. Yeni girişimciye büyüme imkanı yok, ülkenize faydalı bir üretiminiz yok bari yol açında yaratıcı olanlar ilerlesin, sümsükler, yabancı şirketlerin kucağında oturup amblemleriyle kendilerini adam yerine koyan silik şirketler gurupları. Apartman dikip yabancı ortaklarla milleti soyacak alışveriş merkezi yapmaktan başka bi bok beceremeyen, şahsiyetsiz marka sahipleri. Yabancı patronlar sizin sülalenizi satın alıyor bee, adammısınız.. Bi pok üretebildiğiniz yok. Gelişmiş ülkeler sizin ürünlerinizi kale almıyor, ne puka yararsınız soytarılar.

Müşteri hizmetlerinden, canını kurtulanlardanım şimdi intikamımı alıyorum, hayatta kalanlardanım!..

Büyük bir mücadele veriyoruz arkadaşlar bu şirketler çoğu çin malı olan dandik ürünleriyle bizi dolandırıyor, hatta bankalarıyla da paramızı gasp ediyorlar. Her hatalarında internette biryerde dürüstçe herşeyi yazın, ürünlerini kötüleyin. Mutlaka bu göreviniz herkes şikayet edip birşeyler yazarsa birçok şirket zarara uğrar, şikayet edin, kötüleyin, eksiklikleriyle dalga geçin, aşağılayın, yerin dibine batırın. Zaten bunlar bizden çok daha ezik durumdalar, yabancı üretici şirketlerle el açıyorlar, yapacakları anlaşmalarla, kendi üretemedikleri şeyleri ithal edip Türk Milletine kakalayarak hayatta kalıyorlar. İnternette yabancı markalarıda sürekli kötüleyin ki seçici bir millet olduğumuzu anlasınlar, öyle her bozuk malı üçüncü dünya ülkelerine satarız hesaplarına gelmemeliyiz. Hatta ingilizce olarak yabancı sitelerdede kötüleyin ki, napalım bizim ülkemizdeki modellerde bu tür bozukluklar var diye kusurlarını herkese duyurursunuz.

Çalışanlarının isimlerini, özellikle patronlarını, şirket sahiplerini kötüleyin internette, hakaret edin, ürünlerini, isimlerini yerin dibine batırın, bugün yapın yarın yapın canınız sıkıldıkça heryere göderin yorum yapın.

Hergün insanları soyan bankalarıda şikayet edin, kart ücreti, cart ücreti yok curt ücreti, hava faizi, gecikme yok erken gelme faizi, nefes alma faizi, olmadı bankamıza para yatırma cezası, kart çıkartma için düşünme ücreti karar verme ücreti, bankaya adım atma ücreti.. annenizin ücreti şerefsizler!.. Bankalar annenizin ücreti ne kadar, onuda hesapladınız mı..

alican dedi ki...

merhaba arkadaslar ben yaklasık 2 yıldır hem şahsi hemde firmamızın bütün gönderimlerini cicekgönder den yapıyorum ve bu saate kadar hiç bir sorunla karsılasmadım hatta sızın yazdıklarınızı okuyunca hayrete düştüm çünki bu firmada boyle şeyler olabılecegıne ınanmıyorum teşekkürler

Filiz Morkoç dedi ki...

Alican bey, inanmamak tabi size kalmış ama böyle bir hikayeyi uydurduğumu ya da yorum yazan bunca insanın yalan söyleiğini düşünmüyorsunuzdur umarım.

İnşallah hiç kötü durumlara düşmeyin ama düşerseniz de bu noktadan sonra "kendi düşen ağlamaz" lafını hatırlayıverin lütfen..
Saygılar.

Adsız dedi ki...

filiz hanım ben ne size nede burada yorum yapan arkadaslara yalan soyledınız demıyorum sadece ben kendı gonderılerımde bu fırmanın bana hıcbır sıkıntı yasatmadıgını anlatmaya calıstım
saygılar ...

Adsız dedi ki...

Arkadaşlar ben de çiçek siparişi verdim ancak size olanlar benim de başıma geldi. mümkünse telefon numarasını verebilir misiniz? Savcılığa gideceğim. Eğer olumlu adımlar atamazsam ilkel yöntemlerle herkesin hakkını almayı düşünüyorum

Adsız dedi ki...

Aynı şey benim de başıma geldi dün. Madem çok güvenilir bir yer neden telefon numaralarını kaldırmışlar websiteleri'nden? Telefon numaralarını bilen varsa bana iletebilir mi acaba?

Adsız dedi ki...

Aynı olay benimde 14 şubatta başıma geldi.
Aradan 3 gun gecmesine ragmenn hala cicek gonderilmedi. Sitelerindeki nunarayi ariyorum fakat kimse cevap vermiyor 212 2410789

Adsız dedi ki...

bugün aynı olay benim başıma geldi ve kimseye ulaşamıyorum şuanda telefonalrınada bakmıyorlar

Adsız dedi ki...

Bu yorumları okusaydım kesinlikle almazdım.. Bildiğin yerden alacaksın arkadaş böyle uç kağıtçı düzenbaz insanlar nasıl hala iş yapabiliyor? Dün sipariş verdim ve bugün hala gelmedi... zannedersem de hiç gelmeyecek... Paramı almak için uğraşıcam ama muhatap bulamazsam haram olsun..

Adsız dedi ki...

bugün aynı olay benim başıma geldi ve kimseye ulaşamıyorum verdikleri telefon numarasını arıyorum geçersiz numara diyor.galiba dolandırıldık

Adsız dedi ki...

arkadaşlar bende çiçekgönder.com dan sevgililer günü için sipariş verdim fakat giden çiçeğin sipariş ettiğim çiçekle hiç bir alakası yok. onun yanı sıra benim yazdırdığım not bile farklı gitmiş telefon numaraları bozuk çalıyor mail atıyorum geri dönüş olmuyor canlı destekten yazıyorum cevap verilmiyor sizlerde o firmanın numarası varsa bana mail atar mısınız rica etsem. (aliyilmaz.34@hotmail.com)

Adsız dedi ki...

alican bey mail adresinizi verin size sipariş ettigim cicegi ve alıcaya giden cicegin resimlerini atayım notu ile birlikte nişanlımın adı baska notta ki isim baska 15 tane cam vazoda gül sectim plastik saksıda 5-6 tane gitmiş attıgım maillerin sayısını unuttum bu sabah canlı destekden konustum istedigim ve gelen ciceklerin resmini mail attım saat 10:00 da, smdi saat 21:00 oldu hala geri dönüş sağlanmadı arkadaslar lütfen telefon numarasını biliyorsanız mail atın yukardaki adres benim
Ali Yılmaz

Adsız dedi ki...

sevgililer günü kız arkadaşıma rezil oldum..Burnunuzdan fitil fitil gelir inşallah.

purendenli dedi ki...

Merhaba,
Bende bu yorumları okumadan önce siparişimi verdim henüz sipariş günü gelmedi ama bu yazdıklarınızdan sonra siparişim gidermi bilmiyorum.Ürün hakkında değişiklik yapmak istiyorum ama ulaşamıyorum birtürlü telefon numarasını bilen iletebilirmi acaba?

Adsız dedi ki...

Ah keşke bu yazılanları okusaydım :( heyecanla siparişi verdim sevgilimin çiçekleri aldıktan sonra beni aramasını beklıyorum.Müşteri hizmetleri canlı sohbet kısmından urunumun durumunu sorguladım.Daha ilk dakikada falso lakait bir cevap aldım içime o anda kuşku düştü tam 500 kez sordum ne zaman gidicek ne zaman gidick diye ezberlemısler 6 ya kadar 6 ya kadar diye. olan oldu gönderemedıler süprizim mafoldu bu rezil bi firma. Eğer pazartesi günü gitmez ise kağıthanedeki adreslerine gidip biraz canlarını sıkacağım

Adsız dedi ki...

Bu siteden çiçek almak tamamen bir hata ve para kaybıdır. Zamanında müdahale etmezseniz yandınız. Siparişi verip hala beklemede olduğunu görünce irtibata geçtim, Allahtan aramışım meğer gün içine onayladığım sipariş ertesi gün gönderilecekmiş. İptal etmek istediğimi söyledim , ödeme açık provizyonda beklemedeydi ve iptal ettiler paramı da iade ettiler. Eğer takip etmeseydim sizin durumunuza düşecektim ya solmuş çiçekler ya da elde var 0... Ben de sitayi tesadüf buldum araştırmadım ama bundan sonra internet alışverişlerinde SİTEYİ ARAŞTIRMAK gerekiyormuş öğrendim. Herkese geçmiş olsun.

Adsız dedi ki...

resmen beddua oluyorumm bunca ınsanın bole madur bırakıp cevap vermemelerı ve hızmet vermemelerı tam bı rezılıkkk

Adsız dedi ki...

Bugün bende sipariş verdim aradım teslim edileceği bölgede dediler saat 18:55 :( mağdurmuyum? bilmiyorum. Ucuz etin yahnisi ama göndermezlerse çekecekleri var benden.

Adsız dedi ki...

Www.cicekfuryasi.com adlı internet sitesinden çiçek siparişi verdim 1 saat içinde teslim ettiler çiçek yoldayken ve teslim edildiğinde bilgi mesajı geldi işini hakkıyla yapıyor bu arkadaşlar bilginize

Adsız dedi ki...

Dün vermiş olduğum siparişin bugün 9-18 arasında ulaşması gerekiyordu. Saat 17de işyerinden ayrılacağı için online müşteri hizmetlerine teslimat zamanını sordum. 6ya kadar dedi. Teslimat yapacak kişiye ulaşıp bilgi alabilirler mi diye rica ettim. direk hayır dendi. Ben bunun bir eksik olduğunu, teslimat zamanında değişiklik istemediğimi söyledim. tek derdim zaman verilsin ki ne kadar bekleyecek bilgi vereyim. "Siz çok Mükemmelsiniz sanırım" diye cevap verdi. Bu nasıl bir uslup, böyle konuşma hakkını size kim veriyor diye yazınca da "eksik olduğumuz da sizi ilgilendirmiyor o halde" diye cevap verdi.
ben böyle bir müşteri hizmetleri görmedim hayatımda. İnsana saygıları yok bir kere.
ayrıca internet sayfalarında görülen çiçek ile, giden çiçeğin de hiç alakası yok.
Ben asla bir daha alışveriş yapmam, kimseye de önermem...

Adsız dedi ki...

Bende dun aksam anneler gunu icin siparis vermistim. Bugun saat dokuz oldu hala yok.kimseye uladamiyorum.yarin ilk isim tuketici mahkemesine ulasmak olucak.

gizem dedi ki...

Ben de anneler gününde yolladim. Ve tabiki sonuç malum. Öncekiler muhattap olucak birlerini bulmuşlar. Şuanda ne mail ne telefon hiçbiri cevap vermiyo.
Tuketici nahkemesine nasıl basvurabiliriz

Unknown dedi ki...

www.cicekgonder.com 2002 yılından beri satışlarına devam edebilen Türkiyedeki tek sitedir. Dağıtımlarda Diğer e-ticaret sisteleri gibi kargoyla bir kaç günde değil veya diğer çiçek siteleri gibi en yakın çiçekçiye komisyon karşılığı devretmeyip aynı gun içinde sipariş verilip tüm istanbula aynı gun dagıtımı yapılan bir hizmet sunmaktadır. Masa başından gozuktüğü gibi kolay bir operasyon değildir. Ürünlerde el yapımı oldugu için herkesi zevki farklıdır. Sonuçta sizde bu siteyi sizden önce eşiniz kullanmış ordan öğrenmişsiniz yani ilk defa görüpte sipariş verip sorun yaşamış değilsiniz, bu siparişe kadar da memnun şekilde kullanmışsınız. Şu an için yıllarca geriye dönükte olsa 20104@cicekgonder.com adresinden sorunlarınızı bize yazarsanız tüm sorunlarınız çözüme kavuşturulacaktır.

Adsız dedi ki...

Keşke sipariş vermeden yorumlara baksaydım. Ne telefonlara bakıyorlar ne maillere cevap veriyorlar. 14 şubat için 9 da verdiğim sipariş gece oldu teslim edilmedi. Kredi kartından parayı anında çekmeyi biliyorlar ama. Savcılığa suç duyurusunda bulunacağım inat için uğraşacağım. Bunlar ceza almadıkça bu davranışlarını devam ettirir. Kadir

Unknown dedi ki...

Şuan aynı sorun ben yaşıyorum ücret iadeside yapılmıyor telefonda açılmıyor

acaip sinirlendim o ücreti alamazsam kendimi yerim

Hatice Atagul dedi ki...

Herkese merhaba, hatice atagül'im bir mukim / vatandaşım. Ben 38 yaşındayım, girişimci / iş kadınıyım. Bir zamanlar proje / işimi finanse etmekte güçlük çekiyordum. Beni şirketinden 500.000 TL değerinde bir kredi almak için bir para havalesi olan Bay Williams Sean'a tanıtan iyi bir arkadaşım olmazsa. Onlarla temasa geçtiğimde, kredilerimin onaylanması için 48 saat sürdü ve kredi koşullarını ve koşullarını belirten tüm yöntemleri gördükten sonra hesabıma geçtim. Kötü krediniz olsa bile hizmet sunmaya devam ediyorlar. Ayrıca İşletme kredisi, Ev kredisi, Kişisel kredi, Araba kredisi, İş kurma kredisi ve İş Genişletmesi gibi her türlü kredi imkânı sunar. Acil bir mali yardıma ihtiyaç duyarsanız bugün onlarla iletişime geçebilirsiniz.

e-posta yoluyla: creditfinancierhome@gmail.com
WhatsApp: +15184181390

Benim için yaptıklarından ötürü onlara nasıl teşekkür edeceğimi bilmiyorum, fakat Tanrı Williams Sean'ı güçlü bir şekilde ödüllendirecek.

Teşekkürler.

volkan dedi ki...

Sakın sakın bu sitenin derhal kapatılması lazım. Bit folandırıcı tezgahı devletin yargısı berdesin. Sipariş verdiğim çiçek teslim edilmedi edilmediği gibi hakaret ve tehditle karşılaştım bu ne büyük özgüven aman ALLAH'ım. Bu ülke bu dolandırıcı teröristlerine bırakılmamalı. Param iade edilmedi. Site hala yayında. İnanılmaz bir durum. Hukuki girişimim başladı. İnşallah devlet yargımız bu teröristleri. Hakkından gelir tek umudum devletimiz. Sakın bu siteye bulaşmayın sakın sakın derim. Üzülmek istiyorsanız o ayrı...