14 Şubat 2011

Çocuğum yemek yemiyor-du...


Şimdi şu yukarıda görülen sıpa var ya, her öğün kendisine yemek yedirmeye çalışan her kim ise ona kök söktürür, ağzını açmamak, açtı ise ağzındaki yutmamak için binbir bahane ileri sürerdi..

Meğer çocuğumun İkea'ya gidesi varmış sevgili günlük.. Görüldüğü üzere hapur hupur götürüyor masadakiler... Tavuk kanat, brokoli, soğan halkaları...

Her yemek vakti avm avm gezip öyle mi beslesem ben bu kuzuyu bilemedim şimdi..

Şakan bir yana gerçekten bir savaş halinde geçer bizim öğünlerimiz. Bu videoda ise hem löp löp yiyor hem de kendisi yiyor yahu...

2 yorum:

a.c dedi ki...

AFiyet olsun:)

mintinin dünyası dedi ki...

oy kıyamam ben.bence çok acıkmış yavrucak:))
ay çok güldüm şimdi.yarın benimki de böööle olacak diye:))
sevgiler arkadaşım benim...