17 Ağustos 2007

34...


Sevgili günlük,

Geçen hafta tatil yaptım biliyorsun. Pazartesi günü ise ofise gelemeyecek kadar hasta olduğumdan (rota virüsü kaptım yine biryerlerden) Salı günü başladım işe.. Ama resimleri halen yetiştiremedim, en kısa zamanda yayınlayacağım..

Çarşamba akşamı ofisteki kızlarla eğlenceli bir yemek yedik. Çünkü bugün benim doğum günüm sevgili günlük. 1999 depreminden beri 17 Ağustos’ta birşeyler yapmak hiç gelmiyor içimden sanki o depremle aynı gün doğmuş olmak benim suçummuş gibi. Çarşamba akşamı yemeğinin benim için en güzel tarafı da buydu zaten.. Akşam da Taksim'de olacağız O.nunla.. Sadece ikimiz yemek yiyeceğiz, gezeceğiz..

Yeni yaşıma girerken nedense geçen seneki kadar panik hissetmiyorum kendimi.. Yaşadığımız olaylar gün be gün olgunlaştırıyor bizi sanırım. Başımıza gelen/gelemeyen olaylar büyütüyor bizi. Her yeni günde yeni tecrübelerle doyuruyoruz ruhumuzu..

Yeni yaşımda ne mi istiyorum hayattan ? Sahip olduğum güzelliklerin artarak devamını diliyorum tabiki.. Bir de sevdiklerimle birlikte daha güzel ve daha sağlıklı bir yaşam diliyorum. İşimde başarı diliyorum, hayatta başarı diliyorum. Aslında kendim için ne diliyorsam daha daha iyisini sevdiklerim için de diliyorum.. Ne de olsa onlar ne kadar mutlu olurlarsa ben de o kadar mutlu oluyorum..

Hepsi bu..
Hamiş : Resimdeki iki ayrı obje www.istockphoto.com sitesinden, birleştirmek de benden...

3 yorum:

Bir Derin Masalı dedi ki...

Filiz ciğim hpşgeldin canım. Doğumgününü en içten dileklerimle kutluyorum. Sevdiklerinle beraber uzun, sağlıklı, huzurlu, mutlu ve başarılı bir hayat sürmeni temenni ediyorum. Sevgiyle kal. Öpüyorum :)

gezicini dedi ki...

nice nice sağlıklı ve mutlu günler diliyorum, herşey gönlünce olsun!
sevgiler
gorki

es dedi ki...

sevgili filiz, nice guzel yaslara sevdiklerinle birlikte ulasmanı dilerim. Ben gec görmüşüm bu yazını.. kandil gecesi dua edip geldim. Bu da kabul olur umarım.