08 Ekim 2007

15 can, 15 şehit..

Dün bu saatlerde hepsi hayattaydı. Şimdi yoklar...

Ateş düştüğü yeri yakar, ailelerinin, sevdiklerinin acılarını tarif etmeye can dayanmaz.. Bizler tv ya da gazetelerden izlediğimiz kadarıyla bunca acı duyuyorsak, o evlerde, o ocaklarda yaşananları tahmin etmek zor değil, ama yaşamayan bilemez herhalde.. Allah yaşatmasın da zaten.

Sabahtan beri bütün gazeteleri gezdim, hepsi hemen aynı şeyleri yazmış.. “Acımız büyük”.. Evet acımız büyük ama yaptıklarımız yeterli mi? Ya da yaptırabildiklerimiz..

Temel karısıyla denize açılmış, hava fırtınalı, tekne ise küçücükmüş.. Temel sürekli mızlanan karısına “Korkma, Allah büyüktür” diyormuş.. Üç kez, beş kez aynı şeyi tekrarlayınca karısı çok sinirlenmiş, demişki “Allah büyük ama Temel, tekne küçük..”

Bizim gazetelerin de yaptığı bu bence.. Acımız büyük ama koskaca bir basın ordusu olarak kendiniz küçücüksünüz..

Bu ülkenin %47 oyla iş başına gelmiş istikrarlı (!) bir hükümeti, sürekli can çekişen bir ana muhalefet partisi, sloganları “milliyetçilik, Türkçülük” olan bir MHP’si, Abdullah Öcalan’a terörist diyemeyen bir DTP’si , dillere destan bir ordusu, tekel olmaya doğru hızla giden ve yalakalıkta kendini her gün aşan bir medya ordusu var ama kimse evet hiçkimse bu çocukların hain pusularda şehit olmalarını engelleyemiyor..

Yukarıda saydığım kurum ve kuruluşlardan bir tanesi bile çıkıp, yumruğunu masaya vurarak “Yeter artık... Bu vatan evlatlarını hain pusularda kurban edilsinler diye yetiştirmiyoruz” demiyor, diyemiyorlar... Söylenen her laf, laf olarak kalıyor, teoride herkes vatansever, ama pratikte her gün şehit veriyoruz..

Yuh olsun bize....

Bilmem gebeliğin etkisi midir ama sabahtan beri bir haber okuyorum, ağlıyorum, başka bir gazeteye göz atıyorum, ağlıyorum... Sanırım en son 17 Ağustos depreminde böyle olmuştum.. Yukarıda yazılanlar tamamen kişisel fikirlerim olup, herhangi bir parti vs.. için yorum yapılmamasını rica ediyorum... Konumuz bu değil çünkü..

Türkiye Harp Malulü Gaziler, Şehit Dul ve Yetimleri Derneği Genel Başkanı Gazi Üsteğmen Taner Uran bugün yaptığı açıklamada şöyle demiş :

Ülkemizde bölücü teröre karşı mücadele devam ederken, sivil vatandaşlarımıza ve askerlerimize yönelik hain saldırılara sessiz kalıp TBMM'de bölücü terör örgütü söylemleriyle konuşan, katil teröristlere 'kardeşlerimiz' diye hitap edip kanunlarımızı hiçe sayanlara karşı Yüce Meclisimizi ve yargımızın gereğini ivedilikle yapmasını, acılı şehit aileleri ve gaziler olarak talep ediyoruz. İmralı'dan terör örgütüne emir ve komuta eden bebek katili Öcalan için gerekli önlemlerin alınmasını ve yeni taslak anayasaya idamın tekrar getirilerek başta Öcalan olmak üzere terör örgütü mensupları ve destekçilerinin, adaletin tecelli etmesi amacıyla 24 saat içinde idam edilmesini istiyoruz."

Şahsım adına bu öneriyi kesinlikle destekliyorum..

Allah 24 yıldır verdiğimiz tüm şehitlerimize gani gani Rahmet eylesin.. Bu mübarek kandil gününde ruhları şad olsun..

Ailelerine Allah sabırlar versin, gerçekten içimiz yanıyor onlar kadar olamasa da...

4 yorum:

Adsız dedi ki...

Ben de bu öneriyi destekliyorum ve tüm şehit ailelerine, yakınlarına Allahtan sabır, evlatlarına da rahmet diliyorum. Biz sadece konuşuruz Fİliz ciğim, millet olarak...Harekete geçmeyiz biliyorsun. BEn de en azından Öcalan ve benzeri kişiler için idam yasasının tekrar geri getirilmesini istiyorum.İbret-i alem olsun diye...

es dedi ki...

Ah Filiz ah.. Cok uzgunuz hepimiz. Dün kadir gecesi dua ettim. Öcalanın yemekleri bile test edilip geliyormus. Dagda tasta sağlık kontrolü görmezken daha iyi bakılıyor su an. Allahlarından bulsunlar tez zamanda.

Esra dedi ki...

Sonu gelmedi bu acinin. Kucuklugumuzden beri aci, gozyasi, olum... Bir bombadan kurtulmus biri olarak, bu hain saldirilarin ne manaya geldigini cok iyi biliyorum.
Sonu gelecek mi acaba...

Adsız dedi ki...

Filiz ciğim bayramını en içten diliklerimle kutluyorum canım.