28 Aralık 2007

İyi seneler...


2008 yılına ait dileklerim var benim de herkes gibi...
Ülkemiz ve tüm dünya için daha çok barış, daha çok hoşgörü ve daha çok sevgi...
Kendim, ailem ve tüm sevdiklerim için daha sağlıklı, daha başarılı, daha coşkulu günler ve tabiki oğlum için de güneşli bir ilkbahar sabahı başlayacağı bu adına hayat dene uzun yolda evrenin tüm iyiliklerini ve güzelliklerini diliyorum..
Herkesin yeni yılını kutlar, tüm isteklerinin gerçekleşmesini dilerim.
En içten sevgilerimi kabul edin lütfen...
..Filiz..

5 yorum:

Adsız dedi ki...

Filiz ciğim gerçi biraz erken olmuş ama ben de senin ve minicik çekirdek ailenin ve tüm sevdiklerinin yeni yılını kutlarım. Herşey gönlünce olsun, 2008 sana ve oğluşuna uğur getirsin....Öpüyorum. Sevgiler...

Filiz Morkoç dedi ki...

Sağol handecim, ben bugün 4 günlük tatile çıkıyorum, çarşamba dan önce yazamam birdaha sanırım. o nedenle erken bir kutlama oldu yani. öpüldün.

gezicini dedi ki...

nice güzel yıllara, herşey gönlünce olsun..
sevgiler
gorki

tülay erman dedi ki...

Ne hoş bir kutlama..Yumuşacık..Huzur veren bir mesaj...
Her şey gönlünce olsun Filiz'ciğim..Yanaklarından öpüyorum
TüTü

Handan dedi ki...

Mutlu yıllar Filiz :)