22 Nisan 2009

Müjdeli haber...

İnsan hep kötü zamanlarında çevresinde dost bildiği tanıdık yüzler arar derler ya aslında çok da doğru değil bu.. Kötü olaylar kadar iyi olaylar ve iyi haberler de yanımızda yöremizde şöyle canı gönülden sarılıp paylaşılacak dostlar isterler.. Tıpkı bugün olduğu gibi..

Bir mail okudum, çok ama çok sevindim, oturdum ağladım.. En sevdiğim arkadaşımdan, taaa Kanada'lardan, babamın 3. kızından çok ama çok güzel bir haber aldım.. Ama şöyle sımsıkı sarılıp da bir arkadaşıma, paylaşamadım sevincini, sevincimi.. Uzaktan gözyaşı döktüm sadece..

Ama olsun dedim sonra.. Evlerimiz uzak birbirine ama bak gönüllerimiz çok yakın halen.. Değil mi Saf'ım?

2 yorum:

gezicini dedi ki...

gecmis de olsa dogum gününüz kutlu mutlu olsun. hep saglıklı günler dilerim.
sevgiler
gorki

Adsız dedi ki...

Canim kardesim.
Ilk sizinle paylasmayi istedim,keske yanyana olup her ani paylasabilsek.
Bizim cocuklarimizda bizim kadar cok sey paylasacak bak buna soz veriyorum.
Cok sanlilar degil mi Bizim gibi kocaman kalpli aileleri var.
Safiye