22 Şubat 2012

Çocuklar diyor ki...

Haziran'2011,  Emre 3 yaşında, Erdem ise 1...

 
Kuzular büyümeye devam ederken özellikle Emre oğlumun dili pek bir eğlenceli olmaya başladı son zamanlarda.. ve de bilmiş...

Tarihe not düşmek için yazıyorum :

* Dün sabah Emre ile Erdem Emre'nin yatağında oynaşıyorlar. Koridordan geçerken Emre'nin elini yanağını sıkmak için Erdem'e uzattığını gördüm ve şöyle bir  diyalog geçti aramızda :

Ben : Emreeeee, kardeşinin yüzünü sıkma oğlum, görüyorum o elini....
Emre : Görmeseydin şaşardım zaten anne....


* Cumartesi akşamı mutfağı toparlıyorum, salonda olan eşime seslendim, çay yapayım mı diye, duymadı beni.. Yanımda oynamakta olan Emre'ye "oğlum git sor bakalım baban çay istiyor muymuş?" dedim.. El-cevap Emre'den yanıt gecikmedi : "Ammmaaaaa, boşver anne, bugün de çay içmeyiversin..."

* Ben yatak odasını toplarken Erdem de çekmeceleri karıştırıyor herzamanki gibi.. "Oğlum, çekmeceyi kapatır mısın lütfen?" diye soruyorum... Cevap hemen geliyor : "Haayıııııyyyyyyy"

Hiç yorum yok: