23 Mayıs 2007

Ada kaçamağımız ve bir sürpriz...


Ada kaçamağımız, Pazar günü kursa gitmek için İstanbula inmek suretiyle bölünmüş olsa da Cumartesi günü aldığımız çok güzel bir yeni bebek haberi keyfimizin hiç bozulmamasını sağladı.. Evet yanlış okumadınız, yeni bir bebek geliyor aramıza.. Biricik kardeşim Figen ikinci kez hamile.. Yağız’ıma kardeş geliyor yani.. Hepimiz çok sevindik tabi bu habere.. Gerçi hemen herkes Yağız’ıma ihanet ediyormuşuz gibi bir hisse kapıldı ama tabi çaktırmadık durumu kendisine.. Allah kısmet ederse kardeşiyle aralarında 4 yaş 9 ay fark olacak..

Tabi bu haber üzerine ben size yaptığım kaçamağı ne kadar ballandırarak anlatsam da boş.. Yine de bir kaç resim çekebildim tabi.. İlgilenenler için resimler Foto-terapi bloğumda...

Hamiş : Foto-terapi'deki ilk fotoğraf olan makarna salatası için asıl tarif Sevgili Hande 'nin sayfasında mevcut.. Ben biraz değiştirdim sadece..

4 yorum:

Bir Derin Masalı dedi ki...

CAnım benim yeni bebeğinizi çok tebrik ediyorum. İnşallah sağlıklı bir şekilde sona erer kardeşinin hamilelik serüveni...Belki de bu seferki kız olur :) Gözünüz aydın...
Filiz ciğim ne hoş bir sürpriz oldu benim tarifimi deneyip de adımı anman...Çok teşekkür ederim...SEnin ki de çok güzel olmuş...Öpüyorum...SEvgiyle kal...

Handan dedi ki...

Ne güzel bir haber. İnsan ikinci bebek doğana kadar onu ilki kadar sevemezmiş gibi geliyor. Ama doğduğunda ilk bakışta o da tavlıyor bizi diğeri gibi :)

es dedi ki...

yumuk yumuk, ne guzel birsey bu.
Sevgili Filiz, kardesini ben de tebrik ederim.Saglıkla sıhhatle dogsun umarım.

Filiz Morkoç dedi ki...

Teşekkürler iyi dilekleriniz için arkadaşlar. Umarım böyle pembiş bir bebeğimiz olacak sonunda:-)