17 Mayıs 2007

Allahım sen bana sabırlar ver..



İnanamıyorum.. İnsanların nasıl bu kadar sorumsuz, düşüncesiz, ben merkezli ve bencil olabildiklerine akıl erdiremiyorum. Bir sınıf dolusu insana cumartesi sabahı 19-20 Mayısta kursumuz tatildir deyip de Çarşamba akşamı saat 17:00 arayıp, Pazar günü ders yapacağız denir mi Allah aşkına? Zaten haftaiçi full çalışan, haftalardır hafta sonuda kursa giden kafayı sıyırmak üzere olan biri olan yaptıkları saygısız ve düşüncesiz davranışa mı yoksa planladığım ve iple çektiğim kaçamağımın bölük pörçük olmasına mı kızayım karar veremiyorum... İmddddaaaattttttttttttttttttttt........

Allahım sen bana sabırlar ver.. Allahım sen bana sabırlar ver.. Allahım sen bana sabırlar ver.. Allahım sen bana sabırlar ver.. Allahım sen bana sabırlar ver.. Allahım sen bana sabırlar ver.. Allahım sen bana sabırlar ver.. ....................................

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Katılıyorum sana Filiz,
İlk aradıklarında duymamışım,maalesef ikinci aradıklarında duydum.Keşke duymasaydım...
Bu saatten sonra da duymamış gibi de yapamam.Çünkü duyanlar duymayanlara haber veriyor :)
Benim de kaçamak gitti güme...:(
Pınar.

Bir Derin Masalı dedi ki...

Hakikaten çıldırmamak imkansız... Boşuna heveslenmen de cabası... Neyse daha uzun bir yaz var önünde...Çıkarırsın acısını...Öptüm...