07 Aralık 2007

Maşallah :-)

Bir, iki, üç, dört, beş… Bak bu sağ el parmaklarıydı.. Bir de sol eli sayalım.. Aaa, sol elini yumruk yapmış.. Sonra sayarız onu.. Biraz da kalp çalışalım.. Kapakçıklar, kan akışı.. Böbrekler, mide.. Ayaklar, dizkapakları, karın çapı, kafa çapı.. Burun kemiği, çene, alt dudak, üst dudak.. Her şey normal gibi.. İşte yemek borusu, ve sağ kola giden besleyici damar hemen önünde.. Bu çok iyi, arkasında olsa down riski anlamına gelirdi.. Cinsiyet söyledi mi Arkun? Evet erkek.. Bu da cinsel organı…

Tahmin edeceğiniz gibi dün detaylı ultrason taramamız vardı.. Prof.Dr. Atıl Yüksel’e yönlendirmişti kendi doktorumuz. 3 ay önceden randevu almıştık.. Çok meşgul çünkü bu Atıl Bey, yer bulunamıyor aksi taktirde. Çok şeker bir adam Atıl Bey, tahminimden daha genç..

Uzun uzun inceledi oğlumu. Her şey yolundaymış, amniyosentez gibi bir gereklilik görmedi çok şükür..

Şükrederek çıktık muayenehaneden.. Hemen eve döndük.. Tabi hemen dediğim, 2 saat sürdü.. Gerçi Üsküdar balık pazarına uğradık dönüşte, deniz çuprası ve levreği falan bulduk aldık. Eve gelince merak edenlere telefon ettik. Annemlere, Figen’e, sonra Özen aradı, O.nun annesine gittik yemeğe de.. Hepimiz çok mutlu olduk yani..

Minik kuzumun, oğlumun, bundan sonraki yolculuğu için de yine dua edip, iyilikler dileyeceğiz ama şimdi hazır hamileliğinde yarısı bitmişken, her şey yolundayken, daha bir umutluyuz gelecek için. Her şey yolunda gidiyor, zahmetsiz ve sağlıklı bir hamileliğim var..
Dediğim gibi şükrediyoruz, büyüyoruz, paylaşıyoruz.
Paylaştıkça da maşallah diyoruz :-)

Dikkat! biyo var ! dedi ki...

Merakla bekliyoruz bizdeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee:)))

Maşallah maşallah maşallah maşallah maşallah Maşallah maşallah maşallah maşallah maşallah Maşallah maşallah maşallah maşallah maşallah Maşallah maşallah maşallah maşallah maşallah Maşallah maşallah maşallah maşallah maşallah Maşallah maşallah maşallah maşallah maşallah Maşallah maşallah maşallah maşallah maşallah Maşallah maşallah maşallah maşallah maşallah Maşallah maşallah maşallah maşallah maşallah Maşallah maşallah maşallah maşallah maşallahMaşallah maşallah maşallah maşallah maşallah Maşallah maşallah maşallah maşallah maşallah Maşallah maşallah maşallah maşallah maşallah Maşallah maşallah maşallah maşallah maşallah Maşallah maşallah maşallah maşallah maşallah Maşallah maşallah maşallah maşallah maşallah Maşallah maşallah maşallah maşallah maşallah
:)))))))))))))))))))))

Dikkat! biyo var ! dedi ki...

3 tane maşallah yazıp hep kopyaladım ehiiiiii:)))

mesecina dedi ki...

Haberler çok güzel, çok sevindim. Hep böyle gider inşallah. bi maşallah da benden;)

gezicini dedi ki...

maşallah, nazar değmesin. ben de bu aşamaları geçirdim, senden sadece birkaç hafta önde gidiyoruz. aman hiçbirimize nazar değmesin, herşey sağlıkla devam etsin.
sevgiler
gorki

Adsız dedi ki...

Fİliz ciğim maşallah canım benim... Ne güzel heyecanlardır bunlar... Merakla bekliyorum hep oğluşunun haberlerini... Sen ve bebeğin sağlıklı olmasına, hamileliğinin sorunsuz geçmesine çok seviniyorum. Amniyosenteze gerek duyulmamasına da ayrıca çok sevindim. Kendine ve oğluşa iyi bak...Öpüyorum...

Filiz Morkoç dedi ki...

* İlahi biyo, bukadar maşallahı kopyaladığına göre çıldırdın herhaşde, ya da işin yok:-))) Şaka bir yana sağol arkadaşım..

* Mesecina : Teşekkürler. (Kilo konusu senle yazıştıktan sonra kafama takıldı, ilk randevuda sorucam doktora:-)

* Görkem, sağol canım. İnşallah sağlık ve mutluluk haberleri vereceğiz birbirimize hep:-)

* Hande, nihayet geldin.. Özlettin. Dediğin gibi çok güzel duygularmış bunlar. Allah isteyen herkese nasip eder inşallah..

etki alanı dedi ki...

En taze annenin ilk güzel tepkisini vermişsin.Duygularının ve yüreğinin pır pırlarını çok iyi anlıyorum.10 doğum da yapsan aynı heyecanı duyuyorsun.İçindeki insanın gerçek olduğunu gördün.Mucize diyeceksin...Kucağına aldığında bunu ben mi doğurdum diyerek kendinle gurur duyacaksın.
En verimli toprağın "anne" olduğunu kanıtlayacaksın.O'na kendi duygularını anlat.Seni duyup anlayacaktır.Ben günlük yazar gibi,elim karnımda adeta naklen yayın yapar gibi bıdı bıdı konuşurdum onlarla...
Birer çene doğurduğumu bil!susmak bilmiyorlar'
Sana da oğluna da maşallah!
İçim cızırdadı..O günleri hatırlayınca....
Zeyneeppp torun istiyorummm..Çabuk evlennn....
Tütü

es dedi ki...

Allah nazarlardan korusun ikinizi de.. cok optum..

Filiz Morkoç dedi ki...

* Sevgili Tütücüm, nedendir bilmem her yorumunda ben salya sümük oluyorum burada zevkle.. Dediğin gibi içimde bir mucize yaşıyor ve ben hala inannamıyorum buna..İyiki tanıdım seni.. Gerçi kurabiye sepeti yapcaksınız bana doğumum için Ayşemle, o zaman görcem sizi ama çok merak ediyorum yine de:-)

* Eserel, sağol canım. Geçmiş olsun sana da..