10 Mart 2007

10 Mart:-)


Safiye benim Kanada'da yaşayan dostum.. Aslında dostumuz demeliyim çünkü o hem benim hem de Figen'in en iyi dostlarımızdan biridir. Onunla tanışmamız Figen ile aynı kursa gittikleri günlere rastlıyor.. Kurstan eve gelip, tvde çizgi film seyredişleri dün gibi aklımdadır.. Kendisi aynı zamanda babamın 3. kızıdır. Hatta o kadar kardeş gibiyiz ki evlenirken enişte bey (Sedat) onu babamdan istedi.. Biz ailecek onu çok severiz..
Şimdi hayat şartları bizi birbirimizden çokkk uzak diyarlara sürüklemiş olsa bile, kalbimizhep onunladır. Sevgili Safiye'nin bugün doğumgünü.. Bugüne kadar hep kart yollamak, mail atmak şeklinde kutlamıştım doğumgününü.. Bu yıl ise malum ben de bir blog sahibi olaraktan ve Safiye'nin de beni buradan izlediği bildiğim için, değişiklik yapayım dedim..

Sevgili arkadaşım, kardeşim, nice mutlu yıllara... İyiki doğdun, iyiki seni tanıdım.. Yeni yaşında daha mutlu, daha huzurlu, daha zayıf :-), daha çocuklu ve bize daha bir yakın olursun inşallah.. Temmuz'da burada olacağın günleri iple çekiyorum. Seni çok seviyoruz ve özlüyoruz..
Filiz, Figen, Yağız...

1 yorum:

Adsız dedi ki...

bak simdi...
super bir dogum gunu hediyesi oldu bu bana yahu.....